بدھ، 24 جنوری، 2024

پرویز الٰہی نے الیکشن لڑنے کے لیے سپریم کورٹ میں اپیل دائر کردی


 پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے صدر اور سابق وزیراعلیٰ پنجاب پرویز الٰہی نے سپریم کورٹ سے آئندہ انتخابات میں حصہ لینے کی استدعا کی ہے۔ جمع کرائی گئی درخواست کے مطابق کہا گیا ہے کہ میرے کاغذات نامزدگی امیدوار محمد سلیم کے اعتراضات کی بنیاد پر مسترد کیے گئے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ امیدوار کی جانب سے اٹھائے گئے اعتراضات کی وجہ سے ان کی امیدواری کو مسترد نہیں کیا جانا چاہیے۔ انہوں نے زور دیا کہ 2024 کے فیصلے کو کالعدم قرار دیا جائے۔

میرے خلاف یہ الزام لگایا گیا ہے کہ میں لاہور ماڈرن فلاور ملز میں شیئرز کا مالک ہوں۔ انہوں نے بتایا کہ نہ صرف فلاور ملز غیر فعال ہیں بلکہ اس کے نام پر کوئی بینک اکاؤنٹ بھی نہیں کھولا گیا ہے۔ ظاہر ہے کہ میں نے اس فلاور مل میں کبھی شیئرز نہیں خریدے اور نان ایکٹیو فلاور مل کے کوئی اثاثے نہیں ہیں۔ مجھے تھوڑے سے حصہ کی بنیاد پر الیکشن لڑنے سے روکنا جائز نہیں۔ درخواست میں بتایا گیا ہے کہ منسوب حصص کی کل مالیت24850روپے ہے۔جبکہ میں نے 175روپے مالیت کے اثاثے ظاہر کیے ہیں جن میں سے 57 ملین روپے سے زیادہ کی نقدی   بھی ظاہرکی گئی ہے۔

اثاثوں کے اتنے چھوٹے حصے کو ظاہر نہ کرنا بے ایمانی نہیں ہے۔ میرے خلاف ایک اعتراض یہ بھی ہے کہ میں نے 7 اسلحہ لائسنس نہیں دکھائے۔ کاغذات نامزدگی میں اسلحہ لائسنس دکھانے کے لیے کوئی کالم نہیں ہے، جس کا اندراج ضروری ہے۔ واضح رہے کہ لاہور ہائیکورٹ نے پرویز الٰہی کی 4 حلقوں سے اعتراضات واپس لینے کی درخواست مسترد کر دی ہے۔ 34 حلقوں سے کاغذات نامزدگی مسترد کر دیے گئے۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں